פייפל (PayPal) – מה זה, האם כדאי, מדריך פתיחת חשבון וביצוע רכישות באינטרנט

בואו להיות חברים שלנו, הצטרפו אל מועדון קנה לי SHOP הרשמי:
קהילת פייסבוק | ערוץ טלגרם | ערוץ וואטסאפ
והתעדכנו במבצעים והטבות בלעדיות!

המחיר השתנה? המוצר אינו במלאי? הקופון לא תקף? פנו אלינו כאן כדי לעדכן

כאשר אתם קונים באינטרנט, אתם יכולים לשלם בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחרים כמו פייפל (PayPal). זהו כלי חשוב עבור כל צרכן באינטרנט והרבה ספקים עובדים איתו.

מדריך זה יסביר לכם איך לפתוח חשבון ולערוך קניות באינטרנט עם פייפאל.

מה זה פייפל (PayPal)?

פייפל (PayPal) הוא ארנק וירטואלי, המאפשר לכם לנהל כמה סוגי מטבעות וכמה אמצעי תשלום – כמו הארנק הרגיל שאצלכם בכיס או בתיק. ארנק כמו ארנק, עוזר לנו כצרכנים לשלם עבור עסקאות ורכישות באינטרנט.

יש כאלו שחושבים שמדובר על חשבון בנק דיגיטלי, אבל זה לא בדיוק כך. נכון, הוא מאפשר לנהל כמה מטבעות (כמו שקלים ודולרים) – אבל לא ניתן להפקיד לשם משכורת או לקבל משם אשראי.

כמו ארנק פיזי, הוא ארנק באינטרנט. אפשר לחבר אליו כמה חשבונות בנק וכמה כרטיסי אשראי, וכאשר מגיעים לעמדת התשלום (אתר אינטרנט) בוחרים לשלם עם פייפל, נכנסים לחשבון ומשלמים.

פייפל הוא לא רק ארנק, אלא גם שכבת הגנה נוספת. כלומר, אם קונים מספקים מפוקפקים, החזר כסף לכרטיס אשראי הוא בעייתי יותר. אבל אם קונים דרך פייפל, אז הספק מחויב לעמוד בתנאי הגנת הצרכן שלהם ואף להחזיר את הכסף במקרים רבים.

אהה.. כמובן, פייפל גם מאפשרת להעביר כסף בין חשבונות.

אז למי פייפל מתאים?

אם אתם קונים באינטרנט, כמו למשל באתרי מסחר אלקטרוני גדולים כדוגמת איביי או אלי אקספרס, או אצל אתרי אינטרנט אחרים – אתם יכולים לשלם בפייפאל ולהנות מהגנה נוספת על הכסף.

איך לפתוח חשבון בפייפל?

כדי שתוכלו לשלם עם הארנק הוירטואלי, אתם צריכים לפתוח חשבון בחינם ואז להוסיף אמצעי תשלום כדי שתוכלו לשלם איתו.

כדי לעשות זאת, עליכם לגשת אל האתר בקישור זה: www.paypal.com.

לאחר מכן, בחלק העליון למעלה באתר לחצו על "הרשמה" ובחרו בחשבון אישי ואז המשך. לאחר מכן אתם צריכים למלא שם פרטי ומשפחה, אימייל לכניסה לחשבון וסיסמא.

בשלב לאחר מכן תתבקשו להוסיף פרטים אישיים נוספים וכן אמצעי זיהוי כמו מס' תעודת זהות או דרכון או רישיון נהיגה. מידע אישי זה נועד לצורך הגנה עליכם ולכן עליכם למסור זאת. כמובן, אין מה לדאוג למסור את הפרטים הללו, מדובר על חברה גדולה ואמינה.

הוספת אמצעי תשלום

זה שיש לכם ארנק, לא אומר שיש שם כסף. כדי שיהיה כסף בארנק, אתם צריכים להוסיף אמצעי תשלום כמו חשבון בנק או כרטיס אשראי (או כמה מהם).

כדי להוסיף, לאחר שנכנסתם לאתר האינטרנט, לחצו על הכפתור "ארנק". כך זה נראה (בערך.. עשוי להשתנות מעת לעת):

ארנק פייפל PayPal
ארנק פייפל PayPal

כמו שאתם רואים, ניתן להוסיף כרטיס אשראי או חשבון בנק.

כרטיס אשראי נועד כדי לבצע קניות באינטרנט או תשלומים והעברת כספים לחשבון אחר. ניתן להזין כרטיס אשראי בינלאומי בלבד עם 16 ספרות כמו אמריקן אקספרס, ויזה או מאסטרקארד.

חשבון בנק נועד בעיקר לצורך משיכת הכספים מהחשבון בפייפל.

כמה עולה להשתמש בפייפל?

כאשר אתם מבצעים קניות עם פייפל, אינם נדרשים לשלם שום עמלה. פייפל סולקת את הכסף וגובה זאת מבעל העסק.

עם זאת, במקרה של חשבון בשקלים והתשלום בדולרים – ייתכן שתחול עמלת המרת מט"ח.

אך כאשר מעוניינים למשוך כסף מהחשבון (למשל אם קיבלתם מחשבון אחר). חלה עמלה של כ-8 ש"ח במשיכה עד 1000 ₪ לחשבון בנק. אם מושכים לכרטיס אשראי יש עמלה של כ-22 ש"ח.

בנוסף, ייתכן כי אתרי אינרטנט יציינו עמלה נוספת למי שמשלם בפייפל וכדאי לבדוק זאת.

איך לקנות באינטרנט עם פייפל?

הקניה היא פשוטה יחסית. לצורך כך, עליכם להיכנס לאתר אינטרנט בו אתם מבצעים רכישות ולברר האם הוא מכבד תשלום באמצעות פייפל.

אם כן, אז בוחרים את המוצרים שרוצים לקנות, מוסיפים לסל ובאמצעי התשלום בוחרים באפשרות של פייפל (לרוב יש תמונה / לוגו ברור של PayPal).

ברוב המקרים בלחיצה על הלוגו, אתם תועברו לאתר של פייפל, תידרשו להיכנס עם שם המשתמש (האימייל) והסיסמא שלכם ואז תוכלו לבחור איך לשלם.

ניתן לבחור בכסף שנמצא בתוך הארנק או כסף מתוך כרטיס אשראי. כמו כן, תוכלו לבחור את הכרטיס איתו תשלמו.

לאחר מכן, אתם תועברו בחזרה לאתר האינטרנט של הספק / החנות והתשלום בוצע.

איפה קונים?

  • איביי, אלי אקספרס, אל על, דקה 90, גולן טלקום, אגד, סטימצקי, קפה ג'ו, שלמה סיקסט, מחסני חשמל ועוד…

שירות לקוחות פייפל (PayPal) ישראל

פייפל מקנה הגנת קונה לכל מי שקונה דרכה מוצרים או שירותים. הגנה זו היא רשת ביטחון נוספת לכרטיס אשראי שאיתו משלמים ובכך בטוח יותר לעשות קניות באינטרנט במיוחד אם המוצרים לא הגיעו או הגיעו פגומים או לא תקינים.

פייפל מספקת הגנת קונה למשך 180 ימים מיום הקניה! בכל תקופה זו אפשר לעדכן כי יש בעיה עם המוצר או השירות וניתן לפתוח מחלוקת.

בכל מקרה אחר, יש שירות לקוחות בישראל כך:

  • טלפון: 1809-477-777, בשעות פעילות 09:00 עד 17:30.
  • אתר: בקישור זה.
הערה: המידע המוצג כאן באתר הוא בגדר המלצה בלבד. החנויות ו/או המוצרים עשויים להשתנות ולהתעדכן מעת לעת והם יכולים שלא להיות זמינים או פעילים. ככל שמצויין פרטי מחירים של מוצרים או שירותים, הרי שהם נכונים נכון למועד פרסום התוכן, והמחירים כאמור עשויים להתעדכן מעת לעת. ככל שיש קוד קופון, הרי שהוא בתוקף בכפוף לתנאי החנות, הוא עשוי להתבטל או להציע הנחה פחותה או להיות מוגבל בצורה כזו או אחרת. בעניין מחירים במטבע זר, ההמרה נעשית על בסיס השער היציג האחרון של בנק ישראל נכון למועד פרסום התוכן. אתר זה אינו מוכר מוצרים ולפיכך הקנייה וההתנהלות מול החנות היא על אחריות המשתמש בלבד. אם יש בעיה, נשתדל לסייע במידת האפשר והיכולת. התמונות והסרטונים באדיבות היצרנים, המותגים, היבואנים או האתרים והחנויות המוכרים את המוצר. המידע המופיע בעמוד המוצר מבוסס על המידע המופיע אצל היצרן, המותג, היבואן או החנות בה המוצר נמכר ולכן האחריות על נכונות המידע היא עליהם. ברכישת מוצרים מחוץ לארץ, מומלץ לוודא התאמה לתקנים בישראל, לרבות אישורים או רישיונות נדרשים.
בואו להיות חברים שלנו, הצטרפו אל מועדון קנה לי SHOP הרשמי:
קהילת פייסבוק | ערוץ טלגרם | ערוץ וואטסאפ
והתעדכנו במבצעים והטבות בלעדיות!

המחיר השתנה? המוצר לא זמין? פנו אלינו כאן כדי לעדכן

הרשמה לקבלת עדכונים במייל

נשלח לכם דילים, מבצעים והטבות

קניות באינטרנט - קנה לי
Logo